kostas
Κε Παπούλια, Κε Προέδρε και εσείς "ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ" όταν γίνονταν οι κλοπές ?
Νίκος
Κε Παπούλια, αν δεν συμφωνείτε να παραιτηθείτε. Επίσης, όσοι βουλευτές δεν συμφωνούν να παραιτηθούν. Έχω βαρεθεί τόσα χρόνια να κρύβονται όλοι στα δύσκολα, και να φαίνονται στις γιορτές μόνο.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Κύριε Πρόεδρε,
Για να τους πατάξετε θα πρέπει να μην είστε συνδαιτημόνες τους, θα πρέπει να μη τους καλείτε στο Προεδρικό Μέγαρο στη ''''ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ'''', θα πρέπει να ορθώσετε το ανάστημα σας στο θεσμό τον οποίο κληθήκατε να υπηρετήσετε.
Κύριε Πρόεδρε, ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ.
Τιμήστε το θεσμό με μία συμβολική κίνηση, η οποία πιστεύω ότι θα ταρακουνήσει συθέμελα την Ελληνική κοινωνία.
Ευχαριστώ
Ο Βλάξ
Ο κ. Παπούλιας βασικό στέλεχος κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ με τεράστιες ευθύνες για το ξεχαρβάλωμα της χώρας (ειδικά την περίοδο που ο κ. Παπούλιας κυβερνούσε) που οδήγησε στη σημερινή χρεοκοπία κάνει μια τέτοια δήλωση. Φανταστείτε θράσος. Πόσο υποτιμά την νοημοσύνη όλων ο ...πρόεδρος. Την 25η Μαρτίου ο ίδιος πρόεδρος δήλωσε ότι φταίνε οι τράπεζες και όχι το σινάφι του που έπαιρνε δάνεια για να διορίζει αγροφύλακες... Όταν έγλυφε νυχθημερόν τον "υπεύθυνο" που τον έκανε πρόεδρε όλα ήταν μέλι. Κύριε πρόεδρε η Ελλάδα αυτή είναι. Χρεοκοπημένη. Με πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας τον κ. Παπούλια. Μην πάμε μακριά Η επιτομή της ελληνικής δημοκρατίας του κ. Παπούλια είναι η σημερινή εικόνα δίπλα στο προεδρικό μέγαρο όπου οι καγιεν διπλοπαρκάρουν και παρκάρουν ανερυθρίαστα στις διαβάσεις των πεζών. Ξέρετε κ. Πρόεδρε και στη Ελλάδα έχουμε άτομα με κινητικά προβλήματα. Δεν τα βλέπουμε όμως γιατί δεν μπορούν ούτε κάτω από το σπίτι τους να κατεβούν. Στις ημέρες μας το να παρκάρεις στο πεζοδρόμιο και όπου αλλού γουστάρει ο καθένας είναι δημοκρατικό κεκτημένο.
ΧΑΡΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΟ
Εσυ κε προεδρε θα πληρωσεις ή δεν ηξερες - δεν ακουγες - δε μιλαγες οσο ησουν υπουργός 1981-1989 ?
μόνο την καμπουρα του αλλου βλεπετε ολοι σας ...
Panos
Βράζω βράζω βραζω βραζω!!! Ψέμμα,ψεμμα,ψεμμα!
Μας κοροιδευουν συνέχεια!!!
Αδέρφια μου τι θα γίνει?????
Πότε θα αφήσουμε τις παντόφλες μας να βγούμε στους δρόμους???
Ειμαι 38 και πιστέψτε με δεν εκλεψα κανέναν πληρωνω τους φόρους τα πρόστιμα τις κλήσεις της τροχαίας!! Δεν έκλεψα κανέναν!! Κάθε χρόνο μου λένε είναι δυσκολά , ειναι δυσκολα!!!! Για ποιόν για μένα??? Μόνο για μένα??? Για σένα δεν είναι??? Πόσοι είναι σαν και εμένα??? Πόσοι είναι σαν και εσένα που κοροιδεύουν και τους πληρώνω κάθε μήνα???? Βράζω, βραζω, βράζω!!! Χαρτογιακάς είμαι και όμως βραζω βραζω βραζω!! Δεν βολεύτηκα ΠΟΤΈ! Δουλεύω σαν τον σκύλο κάθε μέρα ΟΛΗ ΜΈΡΑ! Οχι ρε λαμόγια δεν θα σας περάσει! Στην γωνία θα μας βρείτε όλους εμας που είναι σαν και μένα!!
Τελειώσατε ΛΑΜΟΓΙΑ!
Ακόμα και εσείς πρόεδρε! Πίστευα πως θα λέγατε την αλήθεια ή ακόμη καλύτερα να μην λέγατε τίποτα!
laura
Νομίζω πως ο κ. Πρόεδρος γνωρίζει πολύ καλά ποιοί είναι οι υπαίτιοι, γιατί δεν τους καλεί να λογοδοτήσουν ????
Δημήτρης
Kύριε Πρόεδρε τής Ελληνικής Δημοκρατίας,
με όλο τον σεβασμό προς τον θεσμό τον οποίο υπηρετείτε, σας υπενθυμίζω ότι πριν ένα ακριβώς χρόνο, μέσα στην καρδιά της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, ο νυν πρωθυπουργός έπαιξε στην πλάτη σας το τελευταίο του χαρτί για να καταλάβει την εξουσία. Προκύρηξε πρόωρες εκλογές παίζοντας τη κολοκυθιά με την επανεκλογή σας,ΔΕΝ τον ψηφίζω, ΘΑ τον ψηφίσω αν πάμε σε εκλογές, ΑΝ συμφωνίσουμε από πριν κλπ,κλπ.
Τότε που ήταν πολύ νωρίς και με μια συναίνεση από την αντιπολίτευση ίσως να προλαβαίναμε αυτά που βλέπουμε σήμερα, ήσασταν απών, ή συμετείχατε στο παιχνίδι εξουσίας του ΓΑΠ.
Τουτέστιν σήμερα δεν νομομοποιήστε να μιλάτε για υπευθύνους.
Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε τώρα είναι να παραιτηθήτε Κε Πρόεδρε...
Μπορείτε να διαβάσετε όλα τα σχόλια στη διεύθυνση http://www.naftemporiki.gr/news/viewcomments.asp?id=1810761&mode=read
