Οι αντιδράσεις των πολιτών στη φράση του Προέδρου της Δημοκρατίας περί απατεώνων του οικονομικού εγκλήματος

3.5.10

"Πρέπει να κερδίσουμε το μέλλον μας, ένα μέλλον καλύτερο, με κοινωνική δικαιοσύνη, με κοινωνική αλληλεγγύη και να πατάξουμε τους φοροφυγάδες και όλους αυτούς τους απατεώνες του οικονομικού εγκλήματος". Η φράση αυτή του Προέδρου της Δημοκρατίας έχει ξεσηκώσει θύελλα στο χώρο του διαδικτύου. Ορισμένα από σχόλια από την σελίδα της Ναυτεμπορικής που διακρίνεται για τη σοβαρότητα της, την εγκυρότητα της και το επίπεδο των αναγνωστών της. Σχόλια ενδεικτικά για το κλίμα που υπάρχει στην κοινωνία.


kostas
Κε Παπούλια, Κε Προέδρε και εσείς "ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ" όταν γίνονταν οι κλοπές ?

Νίκος
Κε Παπούλια, αν δεν συμφωνείτε να παραιτηθείτε. Επίσης, όσοι βουλευτές δεν συμφωνούν να παραιτηθούν. Έχω βαρεθεί τόσα χρόνια να κρύβονται όλοι στα δύσκολα, και να φαίνονται στις γιορτές μόνο.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Κύριε Πρόεδρε,
Για να τους πατάξετε θα πρέπει να μην είστε συνδαιτημόνες τους, θα πρέπει να μη τους καλείτε στο Προεδρικό Μέγαρο στη ''''ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ'''', θα πρέπει να ορθώσετε το ανάστημα σας στο θεσμό τον οποίο κληθήκατε να υπηρετήσετε.
Κύριε Πρόεδρε, ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ.
Τιμήστε το θεσμό με μία συμβολική κίνηση, η οποία πιστεύω ότι θα ταρακουνήσει συθέμελα την Ελληνική κοινωνία.
Ευχαριστώ

Ο Βλάξ
Ο κ. Παπούλιας βασικό στέλεχος κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ με τεράστιες ευθύνες για το ξεχαρβάλωμα της χώρας (ειδικά την περίοδο που ο κ. Παπούλιας κυβερνούσε) που οδήγησε στη σημερινή χρεοκοπία κάνει μια τέτοια δήλωση. Φανταστείτε θράσος. Πόσο υποτιμά την νοημοσύνη όλων ο ...πρόεδρος. Την 25η Μαρτίου ο ίδιος πρόεδρος δήλωσε ότι φταίνε οι τράπεζες και όχι το σινάφι του που έπαιρνε δάνεια για να διορίζει αγροφύλακες... Όταν έγλυφε νυχθημερόν τον "υπεύθυνο" που τον έκανε πρόεδρε όλα ήταν μέλι. Κύριε πρόεδρε η Ελλάδα αυτή είναι. Χρεοκοπημένη. Με πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας τον κ. Παπούλια. Μην πάμε μακριά Η επιτομή της ελληνικής δημοκρατίας του κ. Παπούλια είναι η σημερινή εικόνα δίπλα στο προεδρικό μέγαρο όπου οι καγιεν διπλοπαρκάρουν και παρκάρουν ανερυθρίαστα στις διαβάσεις των πεζών. Ξέρετε κ. Πρόεδρε και στη Ελλάδα έχουμε άτομα με κινητικά προβλήματα. Δεν τα βλέπουμε όμως γιατί δεν μπορούν ούτε κάτω από το σπίτι τους να κατεβούν. Στις ημέρες μας το να παρκάρεις στο πεζοδρόμιο και όπου αλλού γουστάρει ο καθένας είναι δημοκρατικό κεκτημένο.

ΧΑΡΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΟ
Εσυ κε προεδρε θα πληρωσεις ή δεν ηξερες - δεν ακουγες - δε μιλαγες οσο ησουν υπουργός 1981-1989 ?
μόνο την καμπουρα του αλλου βλεπετε ολοι σας ...

Panos
Βράζω βράζω βραζω βραζω!!! Ψέμμα,ψεμμα,ψεμμα!
Μας κοροιδευουν συνέχεια!!!
Αδέρφια μου τι θα γίνει?????
Πότε θα αφήσουμε τις παντόφλες μας να βγούμε στους δρόμους???
Ειμαι 38 και πιστέψτε με δεν εκλεψα κανέναν πληρωνω τους φόρους τα πρόστιμα τις κλήσεις της τροχαίας!! Δεν έκλεψα κανέναν!! Κάθε χρόνο μου λένε είναι δυσκολά , ειναι δυσκολα!!!! Για ποιόν για μένα??? Μόνο για μένα??? Για σένα δεν είναι??? Πόσοι είναι σαν και εμένα??? Πόσοι είναι σαν και εσένα που κοροιδεύουν και τους πληρώνω κάθε μήνα???? Βράζω, βραζω, βράζω!!! Χαρτογιακάς είμαι και όμως βραζω βραζω βραζω!! Δεν βολεύτηκα ΠΟΤΈ! Δουλεύω σαν τον σκύλο κάθε μέρα ΟΛΗ ΜΈΡΑ! Οχι ρε λαμόγια δεν θα σας περάσει! Στην γωνία θα μας βρείτε όλους εμας που είναι σαν και μένα!!
Τελειώσατε ΛΑΜΟΓΙΑ!
Ακόμα και εσείς πρόεδρε! Πίστευα πως θα λέγατε την αλήθεια ή ακόμη καλύτερα να μην λέγατε τίποτα!

laura
Νομίζω πως ο κ. Πρόεδρος γνωρίζει πολύ καλά ποιοί είναι οι υπαίτιοι, γιατί δεν τους καλεί να λογοδοτήσουν ????

Δημήτρης
Kύριε Πρόεδρε τής Ελληνικής Δημοκρατίας,
με όλο τον σεβασμό προς τον θεσμό τον οποίο υπηρετείτε, σας υπενθυμίζω ότι πριν ένα ακριβώς χρόνο, μέσα στην καρδιά της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, ο νυν πρωθυπουργός έπαιξε στην πλάτη σας το τελευταίο του χαρτί για να καταλάβει την εξουσία. Προκύρηξε πρόωρες εκλογές παίζοντας τη κολοκυθιά με την επανεκλογή σας,ΔΕΝ τον ψηφίζω, ΘΑ τον ψηφίσω αν πάμε σε εκλογές, ΑΝ συμφωνίσουμε από πριν κλπ,κλπ.
Τότε που ήταν πολύ νωρίς και με μια συναίνεση από την αντιπολίτευση ίσως να προλαβαίναμε αυτά που βλέπουμε σήμερα, ήσασταν απών, ή συμετείχατε στο παιχνίδι εξουσίας του ΓΑΠ.
Τουτέστιν σήμερα δεν νομομοποιήστε να μιλάτε για υπευθύνους.
Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε τώρα είναι να παραιτηθήτε Κε Πρόεδρε...



Μπορείτε να διαβάσετε όλα τα σχόλια στη διεύθυνση http://www.naftemporiki.gr/news/viewcomments.asp?id=1810761&mode=read





Συνδεθείτε με το Fresh24 στο TwitterFacebook και Google Buzz!

Έχεις κάτι να πεις...
Πες το στο Fresh24

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
 
 
 

ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΕΥΓΑΣ


V. Fevgas, Mirotheou Fevgas Campaigns from Institute of Communication on Vimeo.


Ο Βασίλης Φεύγας έχει σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες και Διεθνείς Σχέσεις στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και έχει πραγματοποιήσει τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Sheffield της Μεγάλης Βρετανίας. Εργάζεται ως σύμβουλος πολιτικής στρατηγικής και επικοινωνίας και είναι ιδρυτής της Mirotheou, Fevgas Campaigns. Τα τελευταία 12 χρόνια έχει οργανώσει και συμμετάσχει σε δεκάδες προεκλογικές εκστρατείες, εθνικού ή τοπικού χαρακτήρα, εντός και εκτός Ελλάδας.



View Vassilios Fevgas's profile on LinkedIn