Ok. Κάθε κυβέρνηση έχει το δικαιώμα να προβάλλει τα επιτεύγματά της. Η κυβέρνηση το έκανε με ένα διαδικτυακό σποτ των 2 και κάτι λεπτών. Μέσα σε 20 μήνες έγιναν τόσα, όσα δεν έγιναν σε χρόνια ολόκληρα, μας λέει. Και εδώ μπορεί να ξεκινήσει ένας μακρύς διάλογος για το τι έγινε και τι συνέπειες είχαν στον ελληνικό λαό.
Αν κρίνει κανείς από τις μαζικότερες και αυθόρμητες μάλιστα συγκεντρώσεις από τη μεταπολίτευση και μετά στις πλατείες της Ελλάδας, οι Έλληνες πολίτες ή δεν έχουν καταλάβει τα οφέλη που αποκόμισαν από την κυβερνητική πολιτική ή αυτή η πολιτική οδηγεί σε αδιέξοδο. Μάλλον συμβαίνει τον δεύτερο. Και εκτός από τους πολίτες μπορούν να το επιβεβαιώσουν οι αριθμοί. π.χ η αύξηση της ανεργίας. π.χ η μείωση του εισοδήματος. Ακόμη και έαν δεχθεί κάποιος ότι οι θυσίες είναι απαραίτητες, υπάρχει ένα αναπάντητο ερωτηματικό. Πότε θα υπάρξει φως στο τούνελ; Ή εάν έχουμε μπει στο σωστό τούνελ; Σε αυτά τα ερωτήματα ασφαλώς δεν απαντά το τηλεοπτικό σποτ.
Την ανασφάλεια των πολιτών περιπλέκει περισσότερο τα όσα διαδραματίζονται στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος. Οι αντιδράσεις είναι λογικές όταν καλούνται να υποστηρίξουν μια πολιτική την οποία ούτε πιστεύουν, ούτε λαϊκή εντολή έχουν για να την υποστηρίξουν.
Γι' αυτό, αν και υπέρμαχος της άποψης ότι οι κυβερνήσεις θα πρέπει να εξαντλούν την τετραετία, ως μόνη λύση προβάλλουν οι πρόωρες εκλογές. Και αυτές οι εκλογές θα είναι οι πλέον ξεκάθαρες από τη μεταπολίτευση και μετά. Τα πολιτικά κόμματα θα αναγκασθούν να πουν με σαφήνεια τα όσα πρεσβεύουν. Και οι πολίτες θα είναι αυστηροί κριτές: Για τα κόμματα, τις θέσεις τους και τα πρόσωπα που θα τους αντιπροσωπεύουν στην επόμενη βουλή. Πάνω απ' όλα οι πολίτες θα κληθούν να επιλέξουν ποια θα είναι η πορεία που επιθυμούν να έχει η Ελλάδα. Στην Δημοκρατία όπως έχει ειπωθεί δεν υπάρχουν αδιέξοδα!