Τι μας νοιάζει εάν η Deutsche Telecom είναι γερμανική; Θα μπορούσε να είναι η Telefonica από την Ισπανία ή η British Telecom. Μας νοιάζει; Μάλλον όχι.
Εκείνο που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι:
Πρώτον, εάν πρόκειται για αξιόπιστο φορέα παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Και η Deutsche Telecom είναι καθώς πρόκειται για τον μεγαλύτερο στην Ευρώπη.
Δεύτερον, εάν μπορεί να μεταφέρει τεχνογνωσία σε μια επιχείρηση όπου πριν από λίγα χρόνια έπρεπε να μεσολαβήσει κάποιος βουλευτής για να διαθέτεις τηλεφωνική γραμμή; Η απάντηση είναι πως η Deutsche Telecom τη διαθέτει.
Τρίτον, μας ενδιαφέρει εάν θα απολαμβάνουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε χαμηλές τιμές. Αυτό μένει να το δούμε. Αλλά εάν λάβουμε υπόψη το τι συνέβη με την κινητή τηλεφωνία το μέλλον θα είναι καλύτερο.
Αυτά λέει η λογική.
Το παράλογο είναι ότι ενώ ζούμε σε μια χώρα με υψηλή ανεργία και διαμαρτυρόμαστε για την G700, οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης προσπαθούν να μας πείσουν ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και δίχως επενδύσεις. Και αυτό γιατί πρέπει να στηρίξουμε εθνικούς πρωταθλητές που στο Ευρωπαϊκό Επιχειρηματικό Champion League δεν περνάνε ούτε στους ομίλους. Περίεργη άποψη. Αλλά αν την αποδεχθούμε θα πρέπει να στείλουμε τον Ρεχάγκελ σπίτι του. Και η αλήθεια είναι ότι Ευρωπαϊκό με τον Ρεχάγκελ πήραμε.
Συνδεθείτε με το Fresh24 στο Twitter, Facebook και Google Buzz!
