Τα σημερινά πρωτοσέλιδα των εφημερίδων είναι ενδεικτικά του εκρηκτικού κλίματος που επικρατεί στην κοινωνία. Ξεκινώντας από την «Ιντιφάντα μαθητών» του Ελεύθερου Τύπου, συνεχίζοντας στο «Κατάσταση πολιορκίας» του Έθνους, καταλήγεις στο «Οι Ταραχές εντείνουν την κρίση» της Καθημερινής.
Χθες στο Facebook ένας καλός φίλος έγραφε στο προφίλ του: «Θέλω κάτι να με κάνει να χαμογελάσω». Δεν ήταν ο μόνος. Τα όσα διαδραματίσθηκαν τις τελευταίες ημέρες: η δολοφονία, οι σκηνές βίας, η ανασφάλεια από την ανυπαρξία του κράτους, τα όσα προηγήθηκαν: Βατοπαίδι, αλλά και τα όσα έπονται: η οικονομική κρίση δεν μας αφήνουν να χαμογελάσουμε. Μέρα με τη μέρα η ελληνική κοινωνία χάνει και τα τελευταία αποθέματα αισιοδοξίας. Υπερβολικό; Τραγικό θα απαντούσα.
Γι’ αυτό και σήμερα αποφάσισα να μην ακούσω άλλες πολιτικές ειδήσεις και να μην ανοίξω την τηλεόραση. Καθώς θα δουλεύω στο γραφείο μου, θα προτιμήσω να ακούσω αγαπημένα CD των Beatles και Jazz από τη Νέα Ορλεάνη.
All you need is Love!
