Τι μπορεί να πει κάποιος για τη δημοσκόπηση της GPO που παρουσιάσθηκε στην εκπομπή Ανατροπή του Γιάννη Πρετεντέρη; Με το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ να βρίσκονται σε ιστορικά χαμηλά και την αδιευκρίνιστη ψήφο στο 30% μάλλον δεν μπορεί κανείς να πεί και πολλά. Σε ένα τόσο ρευστό τοπίο όλα είναι πιθανά.
Σίγουρα οι κερδισμένοι είναι το ΚΚΕ και το ΛΑΟΣ. Και τα δυο κόμματα βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα σε σχέση με τις εθνικές εκλογές. Η Δημοκρατική Συμμαχία σε αυτή την φάση φαίνεται να κερδίζει το στοίχημα της εισόδου στη Βουλή. Σε οριακό σημείο ΣΥΡΙΖΑ και Δημοκρατική Αριστερά. Σίγουρα θα δωθεί μάχη ποιο από τα δύο κόμματα θα μπει στην επόμενη Βουλή.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο της δημοσκόπησης παρουσιάσθηκε προς το τέλος της εκπομπής και αφορούσε την εικόνα του συστήματος εξουσίας. Ο θυμός φαίνεται να ξεχειλίζει και να συμπαρασέρνει τους πάντες. Με πρώτα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Ακολουθούν κόμματα και πολιτικοί.
Τυχαίο; Δεν νομίζω.
Σίγουρα οι κερδισμένοι είναι το ΚΚΕ και το ΛΑΟΣ. Και τα δυο κόμματα βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα σε σχέση με τις εθνικές εκλογές. Η Δημοκρατική Συμμαχία σε αυτή την φάση φαίνεται να κερδίζει το στοίχημα της εισόδου στη Βουλή. Σε οριακό σημείο ΣΥΡΙΖΑ και Δημοκρατική Αριστερά. Σίγουρα θα δωθεί μάχη ποιο από τα δύο κόμματα θα μπει στην επόμενη Βουλή.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο της δημοσκόπησης παρουσιάσθηκε προς το τέλος της εκπομπής και αφορούσε την εικόνα του συστήματος εξουσίας. Ο θυμός φαίνεται να ξεχειλίζει και να συμπαρασέρνει τους πάντες. Με πρώτα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Ακολουθούν κόμματα και πολιτικοί.
Τυχαίο; Δεν νομίζω.
