του Καρόλου Παπαδά
Είναι πολλοί αυτοί που υποστηρίζουν ότι κατά τη διάρκεια ενός γεύματος ή δείπνου, γίνονται οι καλύτερες κουβέντες και κλείνονται οι σημαντικότερες συμφωνίες λόγω της αναμενόμενης χαλαρότητας που επικρατεί. Την άποψη αυτή φαίνεται να συμμερίζεται και ο Barack Obama, ο οποίος δείπνησε πρόσφατα με τον Dimitry Medvedev σ' ενα αμερικάνικο fast food restaurant.

Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, οι δύο ισχυρότεροι ηγέτες του πλανήτη έφαγαν burgers με πατάτες και αναψυκτικά σαν δύο παλιά καλά φιλαράκια. Οι άνθρωποι που στέκονται δίπλα τους, δεν παρήγγειλαν τίποτα γιατί έπρεπε να μεταφράζουν. Υποθέτω ότι το εστιατόριο πρέπει να ήταν οχυρωμένο από τους άντρες της προσωπικής τους ασφάλειας αφού ένα τέτοιο μέρος δεν συνηθίζεται για γεύματα εργασίας. Ο Obama όμως, από τότε που ανέλαβε την Προεδρεία των Η.Π.Α. μάς έχει συνηθίσει σε παρόμοιες εξόδους με την οικογένειά του και συνεργάτες του.
Μία επικοινωνιακή κίνηση που συμβολίζει τις άριστες σχέσεις των δύο ανδρών, το τέλος του ψυχρού πολέμου, την καλή πολιτική συνεργασία και την ανάδειξη μίας ισχυρής φιλίας των ισχυρών. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω ένα cheeseburger εκείνο το βράδυ από τον συγκεκριμένο chef, ο οποίος πρέπει να απέδωσε τα μέγιστα.