Αν η Νέα Δημοκρατία διαχρονικά έχει πρόβλημα εικόνας, αυτό δε συμβαίνει για την ΟΝΝΕΔ, κρίνοντας τουλάχιστον από τις καμπάνιες των τριών υποψηφίων για την προεδρία της ΟΝΝΕΔ. Διαφορετικές απόψεις, έντονη διαδικτυακή παρουσία, χρώμα και όμορφα λογότυπα.
Έχουμε και λέμε:
Ανδρέας Παπαμιμίκος. Μπορείτε να τον γνωρίσετε στο http://papamimikos.blogspot.com/. Με 6904 θαυμαστές στο Facebook έχει επιλέξει ως μήνυμα το "Ενωμένοι για μια νέα ΟΝΝΕΔ" .

Βασίλης Αξιώτης. Ο νέοτερος των υποψηφίων. 25 ετών με 3699 θαυμαστές στο Facebook έχει επιλέξει το μήνυμα "Το μέλλον είμαστε εμείς". Γνωρίστε τον στο http://www.onned2010.gr.
Κώστας Χατζής. Με το μήνυμα "Η ΟΝΝΕΔ ψηλά", διεκδικεί την προεδρία της ΟΝΝΕΔ με 2556 υποστηρικτές στο Facebook.

