Στην επικοινωνία πρέπει να είσαι αξιόπιστος. Ειδικά όταν προχωράς σε αρνητική επικοινωνία θα πρέπει να είσαι διπλά προσεκτικός. Πρώτον τα στοιχεία που διαθέτεις θα πρέπει να είναι αληθή. Δεύτερον, να μην έχεις κάνει τα ίδια για τα οποία κατηγορείς τον αντίπαλό σου.
Πριν από λίγες ημέρες παρουσία τηλεοπτικών καμερών κατήγγειλε τον Δήμαρχο για αδράνεια σε σχέση με τις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες στην πόλη του Βύρωνα.
Η απάντηση του Δημάρχου Βύρωνα ήταν άμεση, αιχμηρή και αποκαλυπτική . Με δελτίο τύπου του Δήμου ενημερώνει επίσημα ότι:
Πρώτον, στην πόλη του Βύρωνα δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ διαφημιστική πινακίδα τα τελευταία χρόνια μιας και η Δημοτική Αρχή τις έχει αποξηλώσει ΟΛΕΣ με ειδικά συνεργεία, και περιφρουρεί καθημερινά, με υπευθυνότητα και σοβαρότητα την τήρηση των νόμων και βέβαια χωρίς κάμερες, φωτογράφους και επικοινωνιακού τύπου πολιτικάντικα events, σεβόμενη τόσο τους νόμους, όσο και την μνήμη όσων έχουν πέσει θύματα των αποτελεσμάτων της παράνομης υπαίθριας διαφήμισης.
Δεύτερον, η Λεωφόρος Κατεχάκη, ανήκει στο δίκτυο Ταχείας κυκλοφορίας της Αττικής και ως εκ τούτου η αδειοδότηση αλλά και η αποξήλωση των παράνομων πινακίδων είναι αποκλειστική ευθύνη της Περιφέρειας Αττικής. Παρά ταύτα όλα αυτά τα χρόνια η Δημοτική Αρχή σε συνεργασία με το Τοπικό Αστυνομικό Τμήμα αλλά και τον Σύνδεσμο Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού έχει προχωρήσει σε δεκάδες μηνύσεις κατά των εταιρειών διαφήμισης και σε δεκάδες υπομνήματα-καταγγελίες και εκκλήσεις για ανάληψη πρωτοβουλιών τόσο στα αρμόδια Εισαγγελικά όργανα, όσο και στα αρμόδια Υπουργεία και Υπηρεσίες, χωρίς κάμερες, φωτογράφους και επικοινωνιακού τύπου πολιτικάντικα events, σεβόμενη τόσο τους νόμους, όσο και την μνήμη όσων έχουν πέσει θύματα των αποτελεσμάτων της παράνομης υπαίθριας διαφήμισης.
Τρίτον, καλεί τον κ. Κόνσουλα να απαντήσει σε δυο ερωτήματα που επιτέλους μένουν αναπάντητα, όπως σημειώνεται στο Δελτίο Τύπου, εδώ και πολύ καιρό σε σχέση με την στάση του για το θέμα των διαφημιστικών πινακίδων:
α) γιατί το ζήτημα αυτό τον απασχολεί μόνο κάθε τέσσερα χρόνια και πάντα τις παραμονές των δημοτικών εκλογών (τον Ιούνιο του 2006 ήταν η τελευταία φορά που ασχολήθηκε ξανά με το θέμα αυτό) και
β) γιατί την ίδια στιγμή που ο ίδιος διαμαρτύρεται και καταγγέλλει την αυθαίρετη υπαίθρια διαφήμιση στην Κατεχάκη, επί πολλά χρόνια ο ίδιος (και μέχρι πριν λίγες ημέρες) την χρησιμοποιούσε για να προβάλλει τις εμπορικές του επιχειρήσεις (σχετ.φωτό). Οι διαφημιστικές ταμπέλες που διαφημίζουν τον ίδιο δεν σκοτώνουν άραγε αθώους πολίτες καταλήγει στο Δελτίο Τύπου ο Δήμος Βύρωνα.
Συμπέρασμα: Κάθε αρνητική καμπάνια θα πρέπει να βασίζεται στην αλήθεια και την τεκμηρίωση. Διαφορετικά κινδυνεύετε να εκτεθείτε ανεπανόρθωτα!