Κάθε νέα χρονιά ξεκινά με προσδοκίες. Θα ξεκινήσω αυτό το Post με την ευχή οι προσδοκίες όλων σας να γίνουν πραγματικότητα. Κοινότυπη ευχή και γνωρίζω ότι οι συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας δεν επιτρέπουν τα όνειρα. Αλλά ωστόσο θα πρέπει να ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο.
Τι σημαίνουν τα νούμερα; Θα έλεγα ότι η κοινή γνώμη έδωσε μια παράταση στην κυβέρνηση. Γι’ αυτό η κυβέρνηση θα πρέπει πολύ σύντομα, να αποσαφηνίσει τι θέλει, πως θα το πετύχει και κυρίως να έχει γρήγορα αποτελέσματα. Κυρίως στον τομέα της οικονομίας όπου θα κριθούν οι εκλογές (όπως συμβαίνει σχεδόν σε κάθε εκλογική αναμέτρηση). Προφανώς, προς αυτή την κατεύθυνση συστάθηκε και η διυπουργική επιτροπή. Το παρελθόν έχει δείξει ότι τέτοιες επιτροπές δεν είχαν αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Για το καλό της ελληνικής οικονομίας ελπίζουμε το αντίθετο. Όπως ελπίζουμε να υπάρξει συναίνεση σε όλα τα επίπεδα. Η κοινωνική ένταση που επικράτησε από τον Σεπτέμβριο και μετά μόνο κακό έκανε και όπως δείχνουν και οι έρευνες κανείς δεν κέρδισε σπουδαία πράγματα. Μπορεί να έχασε η κυβέρνηση κάτι παραπάνω, αλλά σίγουρα έχασε περισσότερο η αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος. Οπότε το 2009 ας κάνει όλους σοφότερους μαθαίνοντας από τα λάθη του 2008.