Η χθεσινή Σούπερ Τρίτη στις ΗΠΑ δεν έκρυβε μεγάλες εκπλήξεις. Για τους Ρεπουμπλικάνους η κατάσταση είναι ξεκάθαρη: McCain.
Οπότε η προσοχή εστιάζεται στους Δημοκρατικούς. Εκεί η μάχη θα είναι σκληρή, ίσως ακόμη και ως την ημέρα του Συνεδρίου. Τα χθεσινά αποτελέσματα έδειξαν ότι από εδώ και πέρα κάθε πολιτεία θα έχει ξεχωριστή αξία.
Σύμφωνα με τα exit polls ο Obama κέρδισε την πλειοψηφία των μαύρων ψηφοφόρων. Πήγε πολύ καλά στους άνδρες (μαύρους και λευκούς). Επίσης κέρδισε την πλειοψηφία των νέων. Με λίγα λόγια οι μαύροι, οι άνδρες και οι νέοι ψηφοφόροι είναι οι ομάδες στις οποίες στηρίζεται ο Barack Obama. Από την άλλη η Clinton στηρίχθηκε σε τρεις ομάδες: τις γυναίκες, τους Ισπανόφωνους και τους ηλικιωμένους ψηφοφόρους.
Εάν γυρίσουμε λίγους μήνες πίσω, θα διαπιστώσουμε ότι σήμερα το πρόβλημα βρίσκεται στη πλευρά της Clinton. Από μια σχετικά άνετη νίκη, οδηγείται σε μια μάχη όπου τίποτα δεν είναι δεδομένο. Ο Obama φαίνεται να απολαμβάνει την καμπάνια του, όπως ο Bill Clinton το 1992. Μιλάει για αλλαγή, για αξίες, για πίστη, για ελπίδα. Η Hillary Clinton στηρίζεται στην εμπειρία της. Είναι αγχωμένη γιατί πρέπει να κερδίσει το χρίσμα και πρέπει να γίνει Πρόεδρος των ΗΠΑ. Επιπλέον, εκφράζει το «κατεστημένο της Ουάσιγκτον», το οποίο ο μέσος Αμερικάνος σύμφωνα με τις έρευνες αντιμετωπίζει με σκεπτικισμό. Ακούγεται λογικό από δύο πολέμους δίχως φως στην άκρη του τούνελ και την επιδείνωση της αμερικανικής οικονομίας. Και η οικονομία όπως σε κάθε προεκλογική εκστρατεία είναι το μεγάλο θέμα για τους Αμερικανούς ψηφοφόρους.