Αρνητικοί είναι οι Έλληνες σχετικά με τη χρήση πυρηνικής ενέργειας στη χώρα μας. Σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποιήθηκαν το 2008 και 2009 από την Public Issue:
- 8 στους 10 πολίτες (81%) θεωρούν πιθανό να συμβεί σοβαρό ατύχημα σε κάποιο πυρηνικό εργοστάσιο στον κόσμο κατά την επόμενη δεκαετία και περισσότεροι από τους μισούς (56%) προτείνουν το κλείσιμο αυτών των εργοστασίων.
- 7 στους 10 πολίτες (70%) είναι ενήμεροι για τη χρήση πυρηνικής ενέργειας από γειτονικές χώρες και η πλειοψηφία των πολιτών (85%) εκφράζουν την ανησυχία τους για αυτό το γεγονός.
- Σχετικά με τη χρήση των πυρηνικών αντιδραστήρων, το 96% των πολιτών εστιάζουν στη σημαντικότητα ενός ατυχήματος και αξιολογούν την ασφάλεια των πυρηνικών εργοστασίων με βαθμό 4,65 σε μια κλίμακα από 1-10, όπου με 10 αξιολογείται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια.
- Σχεδόν 4 στους 10 πολίτες (41%) εκφράζουν την άποψη ότι η πυρηνική ενέργεια έχει τις μεγαλύτερες επιπτώσεις στο περιβάλλον συγκριτικά με άλλες μορφές ενέργειας.
- Σχεδόν 6 στους 10 πολίτες (62%) διαφωνεί με το σκεπτικό ότι η πυρηνική ενέργεια αποτελεί λύση στο ενεργειακό πρόβλημα της χώρας και το 82% των πολιτών εναντιώνεται στη χρήση της για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα.
- Αντί της πυρηνικής, προτιμάται για την Ελλάδα η αξιοποίηση της ηλιακής (47%) και αιολικής (26%) ενέργειας καθώς και του φυσικού αερίου (8%).
- Τέλος, η κατασκευή πυρηνικού εργοστασίου στην Ελλάδα θεωρείται επικίνδυνη από το 82% των πολιτών λόγω έντονης σεισμικότητας της χώρας.