Πρώτον, το ΠΑΣΟΚ αρχίζει να εξαντλεί την όποια μετεκλογική δυναμική είχε και η κυβερνητική του ικανότητα τίθεται υπό αμφισβήτηση. Η αντίστροφη μέτρηση για το κυβερνών κόμμα ξεκινά κάπου εδώ, εάν αρκεστεί στη φθορά της αντιπολίτευσης και μόνο.
Δεύτερον, η Νέα Δημοκρατία εμφανίζει έντονα σημάδια αποσυσπείρωσης των ψηφοφόρων της με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε ιστορικά χαμηλά. Είναι χαρακτηριστικό ότι η δημοτικότητα του Αντώνη Σαμαρά έχει μεγαλύτερη πτώση από εκείνη του Γιώργου Παπανδρέου. Είναι σαφέστατο ότι η μέχρι τώρα αντιπολιτευτική τακτική του είναι προβληματική και ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας για να επιβιώσει πρέπει απλά να το "πάρει αλλιώς".
Τρίτον, η Αριστερά αποκτά οφέλη. Μεγαλύτερα όμως οφέλη αποκτά η αποχή ως κοινωνική διαμαρτυρία.






