Από εκεί και πέρα. Οι «παπαγάλοι» ήταν ευρηματικοί. Συζητήθηκαν, κέρδισαν τις εντυπώσεις, αλλά ως εκεί. Λογικό καθώς από μόνοι τους δεν μπορούν να συσπειρώσουν. Στη σύγχρονη πολιτική επικοινωνία τα τηλεοπτικά σποτ και όλα τα υπόλοιπα εργαλεία έχουν ένα μόνο στόχο: Να προωθήσουν την ατζέντα σου και το μήνυμά σου. Και αυτή τη χρονική περίοδο δεν υπάρχει ατζέντα από τη Νέα Δημοκρατία που θα συσπειρώσει τους ψηφοφόρους της. Με λίγα λόγια η Νέα Δημοκρατία βρήκε το «κάρο», αλλά τις λείπουν τα άλογα που θα το σύρουν. Άρα μάλλον θα αναμένουμε μεγαλύτερη επιθετικότητα προς το ΠΑΣΟΚ, την εβδομάδα που μας έρχεται σε συγκεκριμένα θέματα.
Στο ΠΑΣΟΚ τώρα. Όταν ένα κόμμα προηγείται με τέτοια διαφορά εκείνο που εύχεται είναι να τελειώσει η προεκλογική εκστρατεία αύριο. Δε θέλει εντάσε
ις και γι’ αυτό δεν απάντησε στους «παπαγάλους». Η καμπάνια του διακρίνεται από χαμηλούς τόνους. Προφανώς σε αυτή τη στρατηγική υπακούει και η τηλεοπτική του διαφήμιση. Αφού κερδίζει καλά κάνει.Την εβδομάδα αυτή τέθηκαν και δύο διλλήματα:
- Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα από το ΠΑΣΟΚ.
- Λαϊκισμός ή Υπευθυνότητα από τη Νέα Δημοκρατία (Η Νέα Δημοκρατία υπέγραφε ως υπεύθυνη δύναμη και στις εκλογές του 1993).
