Σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen το 42% των αμερικανικών νοικοκυριών παρακολούθησαν το debate μεταξύ Obama και McCain. Το CNN σε δημοσκόπηση που διενήργησε έδειξε ότι ο Obama κέρδισε και πάλι τις εντυπώσεις. Προσωπικά είδα το debate πριν από λίγο μέσω της ιστοσελίδας των New York Times, η οποία εκτός από εικόνα και ήχο διαθέτει και πλήρες transcript. Ok, ο Obama κέρδισε και τις δικές μου εντυπώσεις και νομίζω ότι τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο για τον συμπαθητικό McCain, o οποίος δίνει μια άνιση μάχη καθώς τα πάντα είναι εναντίον του.
Αμέσως μετά το debate οι δύο υποψήφιοι έτρεξαν από ένα τηλεοπτικό σποτ ο καθένας. Ο Obama το “Taketh” και ο McCain το “Folks”. Ο μεν πρώτος με αναφορές από το debate επιτίθεται στον αντίπαλό του στα ζητήματα υγεινομικής περίθαλψης, θέμα που πρόσφατα έχει ανέβει στην ατζέντα του Δημοκρατικού υποψηφίου. Ο δε McCain επιτίθεται στον Obama εστιάζοντας στη φιλελεύθερη στάση που έχει κρατήσει στο παρελθόν.
