7.1.08
Αυτό είναι το πρώτο post για το 2008. Συνεπώς θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους καλή χρονιά. Βέβαια το πόσο καλή μπορεί να είναι με όσα συμβαίνουν γύρω μας είναι ένα άλλο θέμα. Δυστυχώς, η ελληνική πολιτική ζωή κινείται στα όρια της μετριότητας και αυτό με επιείκεια. Ευτυχώς που φέτος θα έχουμε τις Αμερικανικές εκλογές. Μεγάλο παιχνίδι με σκληρό ανταγωνισμό. Η Δημοκρατία σε όλο το μεγαλείο της και αυτό μου αρέσει.
Ο Οbama κατά πολλούς έκανε την έκπληξη στην Iowa. Και οι δημοσκοπήσεις δείχνουν κάτι ανάλογο θα επαναληφθεί στο New Hampshire. Πολλοί προεξοφλούν επίσης την ήττα της Hillary Clinton. Θα απαντούσα ότι ακόμη είναι νωρίς. Ακόμη και εάν χάσει στο New Hampshire υπάρχουν ακόμη πολλές άλλες πολιτείες. Το πρόβλημα για την Clinton είναι ότι εάν χάσει και αύριο πολλοί χρηματοδότες θα κάνουν δεύτερες σκέψεις. Και ως γνωστό στην Αμερική: no money, no honey. Αντίθετα θα είναι πιο ανοιχτοί να χρηματοδοτήσουν τον Obama.
Το σίγουρο είναι ότι Obama και Clinton έχουν επιλέξει ως κύριο σύνθημα την Αλλαγή. Μέχρι στιγμής όμως την Αλλαγή την εκφράζει πιο πειστικά ο άφθαρτος Obama. Η Clinton σύμφωνα με έγκυρους πολιτικούς παρατηρητές στην Αμερική εκφράζει το κατεστημένο. Στην τελευταία δημοσκόπηση για το New Hampshire στο ερώτημα ποιος υποψήφιος μπορεί να φέρει την αναγκαία αλλαγή στις Ηνωμένες Πολιτείες ο Obama προηγείται της Clinton με 20 μονάδες (45% για τον Obama και 25% για τον Clinton). Να σημειωθεί ότι τον Σεπτέμβριο στην ίδια ερώτηση η Clinton προηγούνταν του Obama με 12 μονάδες (36% πίστευαν ότι την αλλαγή μπορεί να την φέρει η Clinton και 24% ο Obama). Τα δεδομένα όμως στους προκριματικούς αλλάζουν πολύ εύκολα οπότε θα περιμένουμε.
Πιο σκληρή και περίπλοκη είναι η μάχη στο στρατόπεδο των Ρεπουμπλικάνων. Ο πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης Rudy Giuliani δεν έχει μπεί ακόμη στη μάχη. Εστιάζει στην «Σούπερ Τρίτη» της 5ης Φεβρουαρίου. Ο πάστορας Huckabee κέρδισε στην Iowa, ενώ στην τελευταία δημοσκόπηση για το New Hampshire o Mc Cain καταλαμβάνει το 32% των ψήφων, ο Romney το 26%, ο Huckabee το 14%, ο Rudy Giuliani το 11% και ακολουθούν ο Paul me 10% και Hunter και Τhompson me 1%.
Αυτά με τους υποψηφίους προς το παρόν. Θα τους παρακολουθούμε από κοντά γιατί οι Αμερικανικές εκλογές έχουν μεγάλο ενδιαφέρον και όσο περνά ο καιρός αυτό θα αυξάνεται.
Fresh 24 LABELS
- Δημοσκοπήσεις (49)
- Οικονομική Κρίση (39)
- Η ατζέντα της ημέρας (23)
- Barack Obama (21)
- Εκλογική Συμπεριφορά (21)
- Βρετανικές Εκλογές (20)
- Αμερικανικές εκλογές (19)
- Τοπική Αυτοδιοίκηση (18)
- Ευρωεκλογές 2009 (17)
- McCain (16)
- Περιβάλλον (12)
- Social Media (10)
- Πολιτική Διαφήμιση (8)
- Hillary Clinton (7)
- Παπανδρέου V Βενιζέλου (7)
- Ασφαλιστικό (6)
- Παιδεία (6)
- Nicola Sarkozy (5)
- David Cameron (4)
- Word Analysis Παπανδρέου (4)
- Αποκρατικοποιήσεις (4)
- Metropolis (3)
- Αθλητισμός (3)
- Γαλλικές Εκλογές (3)
- Κρίση Δικομματισμού (3)
- Τουρισμός (3)
- G700 (2)
- Romney (2)
- Word Analysis Καραμανλής (2)
- Άγιον Όρος (2)
- Ανανέωση (2)
- Διαφάνεια (2)
- Εθνικά Θέματα (2)
- Κυπριακές Εκλογές (2)
- Προϋπολογισμός (2)
- Φορολογικό Νομοσχέδιο (2)
- Agenda Setting (1)
- Al Gore (1)
- Bill Clinton (1)
- Child Welfare (1)
- Children Youth and Family (1)
- Debate (1)
- Ségolène Royal (1)
- Tony Blair (1)
- Word Analysis Σαμαράς (1)
- Word Analysis Τσίπρας (1)
- Ακρίβεια (1)
- Αλκοολισμός (1)
- Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (1)
- Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος (1)
- Διαφήμιση NGO (1)
- Εγκληματικότητα (1)
- Εθνικές Εκλογές (1)
- Επιχειρηματικότητα (1)
- Ιταλικές Εκλογές (1)
- Κράτος (1)
- ΜΜΕ (1)
- Μεσαία Τάξη (1)
- Ολυμπιακοί Αγώνες (1)
- Παγκοσμιοποίηση (1)
- Παγκοσμιοποιήση (1)
- Σαμαράς V Μπακογιάννη (1)
- Συνέδριο ΠΑΣΟΚ (1)
- Συνδικάτα (1)
Fresh 24 ΑΡΧΕΙΟ - ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ -20 C
-
►
2010
(241)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Φεβρουαρίου (20)
- ► Ιανουαρίου (1)
Το μεγάλο παιχνίδι ξεκίνησε!
Posted by Vassilios Fevgas at 09:51
Labels: Αμερικανικές εκλογές, Barack Obama, Hillary Clinton, McCain
blog comments powered by Disqus
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
