Σχεδόν το σύνολο του ελληνικού τύπου καταδικάζει τα "παπαγαλάκια" που εκτίναξαν τα χθεσινά spreads. Πριν από 10 χρόνια τα ελληνικά "παπαγαλάκια" ανέβαζαν το δείκτη του χρηματιστηρίου και οδηγούσαν εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες στο δρόμο του Χρηματιστηρίου με τα γνωστά αποτελέσματα. Σε αυτά τα παπαγαλάκια οι αμαρτίες συγχωρέθηκαν.
Επιστροφή στο σήμερα. Το ότι κάτι δεν πάει καλά είναι φανερό. Στο εξωτερικό μιλούν για πιθανή χρεωκοπία της Ελλάδας και παρομοιάζουν την περίπτωση της χώρας μας με αυτή της Αργεντινής. Όλοι το απευχόμαστε και ελπίζουμε να ισχύουν οι διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης. Ασφαλώς, είναι ανησυχητικό ότι εκτός Ελλάδος κανείς δεν τη πιστεύει. Η συντριπτική πλειοψηφία της κοινής γνώμης είναι ανήσυχη και καθημερινά στον τύπο διαβάζουμε ότι όλο και περισσότεροι Έλληνες μεταφέρουν τις καταθέσεις τους σε τράπεζες του εξωτερικού. Αυτό σημαίνει ότι και στη χώρα μας η κυβέρνηση δεν έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών. Και αυτό πρέπει να συμβεί σύντομα.
