Έξω πάμε καλά!

10.3.10



Μπορεί στην ιστοσελίδα του Λευκού Οίκου να μην υπάρχει αναφορά στη χθεσινή συνάντηση Obama - Παπανδρέου, ωστόσο στην ενότητα video υπάρχει απόσπασμα από τη γιορτή για την 25η Μαρτίου. Τη δική μας Ημέρα της Ανεξαρτησίας. Κάτι είναι κι' αυτό!

Στα θετικά της συνάντησης η κατάργησης της βίζας για τα ταξίδια των Ελλήνων στις ΗΠΑ. θέμα υψηλής σημασίας για την ελληνική εξωτερική πολιτική (για τους Έλληνες δεν ξέρω). Θετική και η αναφορά Obama ότι: "Είτε σε καλούς, είτε σε κακούς καιρούς, ο ελληνικός λαός θα έχει πάντα έναν σταθερό σύμμαχο". Θετικό επίσης ότι και ο Obama θέλει να μπει τάξη στις αγορές και θα προωθήσει το σχέδιο Παπανδρέου.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Θετική η συνάντηση με Obama. Θετική με τον Sarkozy. Θετική και με την Merkel. Για άλλη μια φορά, έξω πάμε καλά. Στην Ελλάδα υπάρχει το πρόβλημα.



Μήπως η Ελλάδα "τρώει" τους πολιτικούς της;



blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
 
 
 

ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΕΥΓΑΣ


V. Fevgas, Mirotheou Fevgas Campaigns from Institute of Communication on Vimeo.


Ο Βασίλης Φεύγας έχει σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες και Διεθνείς Σχέσεις στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και έχει πραγματοποιήσει τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Sheffield της Μεγάλης Βρετανίας. Εργάζεται ως σύμβουλος πολιτικής στρατηγικής και επικοινωνίας και είναι ιδρυτής της Mirotheou, Fevgas Campaigns. Τα τελευταία 12 χρόνια έχει οργανώσει και συμμετάσχει σε δεκάδες προεκλογικές εκστρατείες, εθνικού ή τοπικού χαρακτήρα, εντός και εκτός Ελλάδας.



View Vassilios Fevgas's profile on LinkedIn